Мастер и специјалистичке студије: Конкурси и огласи - Page 5
Stručna praksa u kompaniji Fashion Company
- Implementiranje strateških planova ljudskih resursa u sektoru maloprodaje sa ciljem obezbeđivanja adekvatnih resursa za ispunjenje kompanijskih ciljeva
- Praćenje potreba za zapošljavanjem i sprovođenjem selekcije kako bi se ispunili zahtevi biznisa u vezi sa obezbeđivanjem potrebnih resursa
- Praćenje i identifikovanje trening potreba za pojedince i timove
- Identifikovanje zaposlenih sa visokim potencijalom i učinkom u cilju njihovog daljeg razvoja i zadržavanja u kompaniji
- Pružanje podrške u procesu upravljanja učinkom sa ciljem identifikovanja potreba za edukacijom i zadržavanjem zaposlenih
- Uticaj na uspostavljanje i održavanje pozitivne klime u sektoru maloprodaje u cilju unapređenja posvećenosti zaposlenih
- Organizacija aktivnosti vezanih za prilagođavanje i orijentaciju novozaposlenih
- Organizacija internih i eksternih treninga kao i testiranje i evaluacija kadrova
- Praćenje dokumentacije vezane za HR procedure
- Vođenje evidencije o prijemu novih radnika, unapređenjima, premeštajima, pregledima radnog učinka i otpuštanjima
- Donošenje odluka
- Fleksibilnost i adaptibilnost
- Sposobnost rešavanja problema
- Određivanje prioriteta
- Komunikativnost
- Vođenje tima
- Inovativnost i samoinicijativa
- Izražene veštine prezentacije
Stručna praksa u kompaniji Media Skills
Stručna praksa u kompaniji CONTRIMO
Potrebnni su studenti sa znanjem sledećih tehnologija:
Javascript, CSS, HTML, Knockout.js, a ako poznaje i SAP UI još bolje.
Prijave na sledeću email adresu: tanja.damjanovic@contrimo.com
Plaćena praksa u kompaniji YETTEL
Stručna praksa u kompaniji YETTEL
Stručna praksa u kompaniji Fashion Company
- Pomoć u implementaciji i prilagođavanju strategije brenda lokalnom tržištu;
- Učešće u izradi i realizaciji sezonskog plana nabavke brenda, kao i izradi i realizaciji planova prodaje;
- Dnevno praćenje prodaje i nivoa zaliha u maloprodajnim objektima, kao i po veleprodajnim kupcima;
- Analiza izveštaja prodaje i zaliha na nedeljnom i mesečnom nivou za sve maloprodajne objekte, kao i veleprodajne kupce po brendovima;
- Analiza prodaje, predlozi za unapređenje i promocije;
- Učešće u izboru kolekcija robnih marki/brendova prema planu i proceni brend menadžera;
- Učešće u sprovođenju redovne kontrole prodajnih mesta prema zadatom planu (aktivno sarađuje i komunicira sa ostalim zaposlenim u maloprodaji i veleprodaji).
- Usmerenost ka ostvarivanju rezultata razvoju brenda;
- Lična organizacija i rukovođenje vremenom;
- Sposobnost donošenja odluka;
- Fleksibilnost i adaptabilnost;
- Sposobnost rešavanja problema;
- Određivanje prioriteta;
- Komunikativnost;
- Timski rad;
- Inovativnost i samoinicijativa;
ВАЖНО: Састанак са студентима – промена учионице
Састанак са студентима, везано за летње студентске праксе, заказан за 26. 06. 2023. године,
уместо у анфитеатру Б 103, одржаће се у Новој згради у учионици Д 200 у претходно заказаним терминима и то:
I ТЕРМИН – СТУДИЈСКИ ПРОГРАМ: МЕНАЏМЕНТ И ОРГАНИЗАЦИЈА (студијске групе: менаџмент, операциони менаџмент и менаџмент квалитета и стандардизације) – Нова зграда, учионица Д 200, дана 26. 06. 2023. од 10:00 до 11:00 часова,
II ТЕРМИН – СТУДИЈСКИ ПРОГРАМ: ИНФОРМАЦИОНИ СИСТЕМИ И ТЕХНОЛОГИЈЕ – Нова зграда, учионица Д 200, дана 26. 06. 2023. од 11:00 до 12:00 часова.